نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7472
-
الف
+

آشنایی با «محمد شادانی» از «بزرگمرد کوچک» تا «نیمرخ»

«محمد شادانی» نوجوان شوخ و کنجکاو سریال «بزرگمرد کوچک» را بیشتر بشناسید.

به گزارش آی فیلم 2 ، «محمد شادانی» بازیگر جوان ایرانی که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 هم اکنون بازی وی را به عنوان کرکتر علیرضا نوجوان شوخ و کنجکاو در سریال «بزرگمرد کوچک» شاهد هستند، در 14 عقرب (آبان) سال 1374 خورشیدی در تهران به دنیا آمد.

«محمد شادانی» در رشته انجنیری عمران فارغ شده است؛ او فعالیت هنری خود را از تلویزیون آغاز کرد.

از مهم‌ترین آثار شادانی در تلویزیون می‌توان به بازیگری در سریال های «بزرگمرد کوچک»، «ترانه مادری» و «بچه های بهشت» اشاره کرد.

محمد شادانی در سن 8 سالگی برای اولین بار با حضور در اعلانات تجاری وارد تلویزیون شد و بعد ها در برنامه کودکانه «باغ شادونه» حضور پیدا کرد.

در سال 1385 هجری خورشیدی وقتی 10 سال سن داشت تجربه متفاوتی در سریال «مسافری از گرونگول» به کارگردانی «مرتضی متولی» در کنار «ترلان پروانه» بدست آورد.

اما نقطه اوج شهرت شادانی سال 1386 با بازی در سریال «بزرگمرد کوچک» به کارگردانی مرحوم «مسعود رسام» در کنار «لاله صبوری»، «رامبد جوان» و «فریبا نادری» بوده است.

«بزرگ مرد کوچک» در مورد متعلمی هوشیار و کنجکاو است که به دنبال سوال های گوناگون خود می رود.

علیرضا که نوجوانی کنجکاو و پر از پرسش های گوناگون در مورد زندگی پیرامون خویش و دنیای امروز و تاریخ است در مکتب به همراه دیگر دوستان خویش تشنه آموختن هستند اما گاهی افراط او در تحقیق و کنجکاوی، مدیر ، سرمعلم و معلمان مکتب را دچار مشکلاتی می کند و...

شادانی که از سال 1383 بصورت جدی بازیگری را شروع کرد در سال 1387 نیز بازی درخشانی در سریال «ترانه مادری» به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» داشت و تا سال 93 در نزدیک به 20 فلم و سریال حضور داشت .

او از سال 1393 همزمان با ورود به دانشگاه کم کار شد اما او ارتباط خود را با تلویزیون به صورت کامل قطع نکرد و سال 1396 با حضور در برنامه «نیمرخ» به عنوان گرداننده بازگشت و اکنون هم کم و بیش کارگردانی می کند.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید :

تماشای سریال «بزرگمرد کوچک»

نظر شما
ارسال نظر